Service & contact werkgevers
Onze experts staan voor u klaar als u vragen heeft. Veel kunt u zelf online regelen. Maar u kunt ook bellen of mailen.
Vragen en antwoorden
U levert elke periode voor de uiterste aanleverdatum de loongegevens bij ons aan. Bekijk een overzicht van de aanleverdata.
Ja, u kunt uw factuur ook via e-mail ontvangen in plaats van via post. U regelt het makkelijk zelf bij uw betaalgegevens.
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bel ons gerust. We bespreken direct uw klacht. Vaak kunnen we dan het probleem meteen samen oplossen. Lees meer over een klacht indienen.
Bent u de inloggegevens van uw upa-account kwijt? Vraag de gegevens makkelijk opnieuw aan via onze website.
Misschien heeft u iets over het hoofd gezien of was u te laat met de aanlevering. Als u niet, verkeerd of onvolledig loongegevens aanlevert, dan krijgt u een geschatte factuur (ambtshalve nota). Lees wat u moet doen als u een geschatte factuur krijgt.
Heeft u een andere vraag?
Dan staan we voor u klaar. Kies zelf hoe u contact met ons opneemt.
Onze medewerkers helpen u graag persoonlijk. Iedere werkdag van 09.00 tot 17.00 uur zitten we voor u klaar.
Stel uw vraag via ons contactformulier.
Liever een persoonlijk gesprek met onze relatiemanager? Maak dan een afspraak.
Schrijft u liever een brief? Dat kan. Ons adres is:
Pensioenfonds Particuliere Beveiliging
Postbus 5089
9700 GB Groningen
Blijf op de hoogte
Ontvang het laatste nieuws op je mobiel. Volg Pensioenfonds Particuliere Beveiliging op LinkedIn.