Zoeken

“Hoe kan ik u helpen?”

25-10-2018

Kent u onze collega’s van de Pensioendesk? Zij zitten dagelijks klaar om uw pensioenvragen te beantwoorden. Persoonlijk én deskundig.

Wij leggen het graag uit
“We leggen onze deelnemers graag uit hoe het zit met hun persoonlijke pensioensituatie”, zegt senior medewerker Marlon Sikkema. “Wil iemand eerder stoppen met werken? Of juist langer doorwerken? Dan rekenen wij uit wat dat betekent voor zijn of haar pensioen.”

Handig: pensioendashboard
Marlon: “We helpen mensen ook om in te loggen op de website. Altijd handig om je eigen dashboard te bekijken. Daar kun je zelf verschillende pensioenscenario’s berekenen. Dan weet je nog sneller wat er allemaal mogelijk is. Ook weten mensen niet altijd wat ze aan ons moeten doorgeven. Een huwelijk of een scheiding bijvoorbeeld. Of een verhuizing.”

Wat is er geregeld?
Volgens Marlon komen er ook regelmatig vragen binnen over het pensioen voor partners of nabestaanden. Of over pensioen bij arbeidsongeschiktheid. “Dan moet je goed weten wat er geregeld is. En dat je zelf ook nog geld opzij moet leggen. Dat is niet bij iedereen bekend.”

Marlon vindt het persoonlijke contact met deelnemers erg leuk. “Pensioen is geen erg populair onderwerp. Maar wij maken het begrijpelijk en concreet. Zo helpen we mensen een eindje op weg.”

Wij bellen u!
De Pensioendesk is iedere werkdag bereikbaar tussen 9 en 17 uur. ’s Avonds bellen kan ook. Spreek een boodschap in en u wordt teruggebeld!

Benieuwd naar wat Marlon en haar collega’s voor u kunnen betekenen?

Neem contact op met de Pensioendesk